Доставка та оплата

Способи доставки

Доставка по всій Україні здійснюється транспортною компанією Нова Пошта.

  • Закази з післяплатою отримані до 15:00 - відправляються день в день.
  • Закази за передоплатою оплачені до 15:00 відправляються день в день.
  • Закази отримані після 15:00 будуть відправлені на наступний робочий день.
  • Відправка товару здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю, замовлення створені в суботу та неділю будуть відправлені в понеділок.

Доставка на відділення пошти. Замовлення буде доставлено на відділення Нової Пошти. По прибуттю посилки, на вказаний в замовленні номер телефону, буде надіслано повідомлення.

Доставка кур'єром "до дверей". Замовлення буде доставлено на склад Нової Пошти в вашому місті і передане кур'єру. Кур'єр Нової Пошти повідомить вас про час доставки посилки "до дверей".

Терміни доставки 2-3 робочих дні.
Замовлення на суму понад 300 грн. доставляються БЕЗКОШТОВНО. Навіть якщо ваше замовлення розбите на дві посилки, все-одно воно буде доставлено за рахунок магазину.

Способи оплати

При отриманні (накладений платіж). Не обов'язково сплачувати часткову передоплату, ми довіряємо своїм клієнтам, сподіваємося на взаємну довіру і відповідальне ставлення до отримання посилок. Часткова передоплата приймається виключно за бажанням покупця. Вартість услуги "післяплата" згідно з тарифами транспортної компанії Нова Пошта: 20 грн.+ 2% від загальної суми замовлення. Дана комісія завжди оплачується покупцем. Якщо ваше замовлення розбите на дві посилки - накладений платіж буде тільки по одній з них, другий накладений платіж буде оплачений магазином.

Передоплата. Грошовий переказ на карту ПриватБанку. Сторінка з реквізитами для оплати відкриється після завершення оформлення замовлення. Якщо було вказано електронну скриньку - реквізити будуть відправлені і на неї. Також реквізити можна отримати надіславши запит в viber-чат магазину.

Терміни зберігання посилок

Посилки доступні до видачі протягом 4-х днів з дня прибуття. На п'ятий день посилка буде відправлена ​​назад на наш склад.
Увага! Якщо в дати прибуття посилки ви не зможете її забрати - повідомте менеджеру магазину, ми або перенесемо дату відправки, або подовжимо термін зберігання. Будь ласка, повідомте про це заздалегідь, щоб менеджер встиг організувати вам цю послугу.

Якщо у вас залишилися питання або виникли проблеми на будь-якому з етапів покупки - звертайтеся за вказаними контактами.
Наші менеджери з радістю допоможуть вам.